donderdag 13 december 2012

yogi tea

Voor wie het zich afvraagt ...  

Yogi Tea is mijn lievelingsthee! 
Soms is er al enige discussie aan tafel of dit 'kruiden en specerijen'-drankje wel thee te noemen is, maar voor mij is het thee.

Elk theezakje bevat een spreuk.  Soms een wijsheid, soms een doordenkertje en soms iets echt onnozel.  Vroeger spaarde ik de spreuken in mijn theedoos of mijn pennenzak, maar dat werd een rommelig boeltje.  Nu deel ik er wekelijks eentje met jullie.  Of jullie dat leuk vinden, dat weet ik niet echt.  Ik heb mezelf voorgenomen om geen spreuken meer te posten in het nieuwe jaar.  Tenzij jullie nu met z'n allen reageren dat ik daar absoluut niet mee mag stoppen.  Sinds enige tijd kan je de spreuken trouwens ook online terug vinden.  

Af en toe krijg ik ook de vraag waar je de thee kan kopen.  Wel, in de meeste biowinkels heb je een beperkt aanbod en ook in de BIO-planet en Essenza zijn deze Ayurveda-theeën terug te vinden.  Online kopen kan volgens mij enkel op de Amerikaanse site van Yogi Tea 
en niet op de Europese.

Geniet van je kopje thee!

1 opmerking:

Sofie zei

Ik lees ze elke keer... zo sta je in het leven eens stil bij een toch wel belangrijke quote, niet! Verder doen, ik ben er alvast fan van ...