zaterdag 12 mei 2012

voor Ada - gelukkige verjaardag


 Een rokje op verzoek.
Dat verklaart het proef-exemplaar van een tijdje terug.
En het rokje voor DochterLief die mij met jaloerse blikken aankeek 
toen dit exemplaar van onder het machine rolde.

Groen is het lievelingskleur van de jarige, niet van mij.
Ik hou wel van groen in de de eco-betekenis
maar niet van groene kledij, accessoires of decoratie.

De kleuren op de foto zijn helemaal niet conform de realiteit.
Of de slechte foto's het gevolg zijn van het druiligere weer
of van mijn gebrekkige fotograaf-kwaliteiten
dat laat ik in het midden.
In realiteit is het een mooi roze en een fel groen.




- 7 JAAR -

 


stof - Stoffenspektakel 
bias en stikgaren - Mertens

patroon - het wikkelrokje (maatje 8 jaar)

3 opmerkingen:

Sweet Sienna Hope zei

Het stofje is heel mooi en dat gecombibeerd met het groene biaiske, de jarige zal blij zijn.

With love - by Eva zei

Ook niet mijn kleur, maar wel zeer schoon!

mamavanvijf zei

Oh zo leuk die eigen labeltjes