vrijdag 9 april 2010

Lentefris

Een kleedje dat draagbaar is aan 2 kanten. De ene kant is wit met kleine roze stipjes, de andere kant roze met iets grotere witte bolletjes.
Veel moeite voor niks, want de witte kant wordt niet gedragen.

Het knoopje had ik al een eeuwigheid in bezit maar heeft bij deze eindelijk een goede bestemming gekregen.
Stof: Stoffenspektakel
Patroontje: eigen patroontje, gebaseerd op een T-shirtje dat ik kocht in de kringloopwinkel.

Het model kan nog niet écht staan en kruipt voortdurend rond.  Een goede foto nemen terwijl Mini het kleedje draagt is een onmogelijke opgave gebleken.

2 opmerkingen:

Oon zei

Het knoopje is van Strass kleertjes, kan dat? Ik heb hier twee petjes liggen met elk twee van die knoopjes. Je doet me twijfelen of ik die er niet zou van halen, want de petjes zijn toch te klein.

Mme Li zei

De knoopjes komen van 'Mon Oncle d'Amérique'. Vroeger hadden die een werkplaats in de Burggravenlaan te Gent. Je kon daar kinderkleren en nachtkledij kopen, maar ook hun stoffen en accessoires. Helaas zijn ze verhuisd en weet ik niet waarheen.

Het bloesje dat je jouw meisje te leen heeft, is ook gemaakt met een stofje en knoopjes van daar.